Terugblikkend op het verleden herinneren we ons bijzondere momenten, waaronder de verhuizing, de titel Beste Albert Heijn van Nederland en meerdere verbouwingen. De groei die we samen door hebben gemaakt hebben we zorgvuldig vastgelegd en samengebracht in deze tijdlijn.

De verhuizing naar de Nieuwstraat 104 in Made vormde de start van een nieuw avontuur. De directie van Albert Heijn bood Twan de mogelijkheid om de locatie van de voormalige Primarkt over te nemen. Met de plannen voor een verbouwing van de winkel aan het Burgemeester Smitsplein nog op de tekentafel, werd de gedurfde stap gezet. Een keuze waar ze tot op de dag van vandaag geen moment spijt van hebben gehad.
Een nieuw avontuur!

Het nieuwe team bestond uit een mix van 40 Albert Heijn en 40 Primarkt medewerkers, waarbij er sprake was van twee retail culturen. Het was een uitdaging om hier één team van te maken. De focus op teambuilding en een natuurlijk verloop van medewerkers heeft uiteindelijk geleid tot een enthousiast team.
Een uitdaging!

In 2006 openden Twan en Corlinda een Etos, waarmee zij het aanbod aan drogisterij producten vergrootten en de klant een betrouwbaar en deskundig advies konden aanbieden.
Geopend!


Eveneens in 2006 deed zich de kans voor om de aangrenzende loods bij de Molen te kopen. Dit betekende een vergroting van het winkeloppervlak van 1100 naar 1700 m². Ook zorgde de aanbouw voor een vermindering van geluidsoverlast voor de buren.
Extra ruimte!

In 2008 werd de Albert Heijn verbouwd en heropend. Met een nieuw winkelbeeld, een veelzijdiger assortiment en bredere gangpaden kreeg de winkel een moderne uitstraling. Ook werd de zelfscan geïntroduceerd, waarmee Albert Heijn Made zich in de regio onderscheidde.
Zelfscan!


In 2009 won Albert Heijn Made de eerste Gouden Beppie voor de beste Albert Heijn Franchise winkel. De klantvriendelijkheid, een winkel op orde en het aanbieden van extra service, zoals de klantentaxi en het organiseren van lokale activiteiten, bracht de Beppie naar Made!
Klasse!

Elke 5-jarige mijlpaal vieren we samen! Voor het 10-jarig bestaan van Albert Heijn Made ontstond er een unieke samenwerking met cabaretgroep KEPS en met Ton en Marja van der Made van hotel De Korenbeurs. Zo kon de klant sparen voor een geheel verzorgde dinnershow. Het bleek een schot in de roos. De 10 avonden waren binnen no-time uitverkocht, waardoor er nog 7 avonden werden toegevoegd.
10-jarig bestaan!

In 2011 won Albert Heijn Made de tweede Gouden Beppie met de beste AH winkel van Nederland. Deze keer wonnen ze niet alleen van de AH franchise-winkels maar ook van de AH filialen winkelwerkmaatschappij en de AH To Go’s.
Winnaars!

Daarnaast werd het ondernemersstel in 2011 franchisenemer van Gall & Gall Made. Het grote voordeel was dat alle medewerkers van Gall & Gall dezelfde arbeidsvoorwaarden kregen als de medewerkers van Albert Heijn en Etos Made. Hierdoor ontstond de mogelijkheid om de openingstijden van alle winkels gelijk te trekken.
Proooooooooooooost!

In 2012 ontving AH Made de Oeuvre-prijs, een erkenning die zelfs hoger gewaardeerd werd dan de eerdere gewonnen Beppie-prijzen. Niettemin voelde het op dat moment niet als een enorme waardering, dat besef kwam later op de terugweg naar Made.
Trots!

Van het feestbudget van de Oeuvre-prijs werd goed gebruik gemaakt! Xander de Buisonjé werd uitgenodigd om een spetterend optreden te verzorgen. Het feest stond symbool voor het vieren van successen om continue aan de top te staan en te blijven.
Successen vieren!

En het vieren van succes ging onverminderd door. In 2014 werd Albert Heijn Made beloond met het behalen van een Bronzen plaats bij de Supermarkt van het Jaar verkiezingen, een nationale competitie waarin winkelformules zoals Jumbo, Plus en AH worden beoordeeld.
Supermarkt van het jaar!

De plaatjesactie heeft een bijdrage geleverd aan het behalen van deze prijs. In het teken van het 55-jarig jubileum van CV De Mayenèrs, werd het Mays Plaotjesboek uitgebracht. Vele Mayse fanatiekelingen streden voor een boek gevuld met carnavalsactiviteiten. De Brabantse cultuur ten top!
Hedde gij nog plaotjes?


Om het 15-jarig bestaan van Albert Heijn Made te vieren werd er met trots een uniek kookboek gepresenteerd, dat werd samengesteld voor en door klanten en medewerkers. In samenwerking met lokale restaurants werden alle culinaire ideeën van klanten, medewerkers en professionele koks verzameld en gehuld in een mooi kookboek.
Smaak vermaak!


Om een ruimer én veiliger parkeerterrein te creëren, werd in 2017 het aangrenzende huisje naast het parkeerterrein gekocht. Deze aankoop zorgde voor 20 extra parkeerplekken en een verbetering van de in- en uitrit.
Extra plaatsen!

In 2018 stond er een grote verbouwing op de agenda, waarbij er werd gestart met de sociale ruimtes voor de medewerkers. Zo werd de kantine vergroot en kwamen er nieuwe kantoren en een vergaderruimte bij. Het eindresultaat mag er zijn, alle medewerkers genieten dagelijks van dit comfort.
Comfort!


In 2019 werd de verbouwing doorgezet met een geheel vernieuwde winkel. De voormalige gevel maakte plaats voor een modern entree met toegang tot alle drie de winkels. Het winkeloppervlak werd vergroot van 1700 naar 2000 m². Als kers op de taart werd de ‘Echt Vers Formule’ van AH geïntroduceerd, waarbij er werd gekozen voor een gezondere en uitgebreidere versafdeling met aandacht voor gemak en duurzaamheid.
Welkom!

Na hard werken om de laatste puntjes op de i te zetten, kon de vernieuwde winkel geopend worden. Dit werd feestelijk gevierd met alle medewerkers, familie en vrienden.
Open!

Niet alleen vierde Albert Heijn haar 20-jarig bestaan, ook Etos en Gall & Gall stonden in de belangstelling met hun 15-jarig en 10-jarig jubileum. Het exclusieve Joske biertje, de special edition boodschappentas en de AH Made theedoek werden ontwikkeld om stil te staan bij dit bijzondere jaar. Als klap op de vuurpijl werd de grote AH Bingo georganiseerd met kans op lokale prijzen! Zo kon de klant een fiets winnen van Rullens Tweewielers of een TV aangeboden door de familie Van Dijk.
Voor de echte fans!


Het geboortejaar van De Mayse Wiek, een likeur op basis van bruine rum, vanille, karamel en verse citrusvruchten. De naam werd bedacht door de klant en verwijst naar de korenmolen ‘Hoop Doet Leven’, een molen uit 1867 en dat door vele molenaars is bediend tot 2016. In 2021 werd deze molen bij Albert Heijn Made gevoegd en doet hij dienst voor onder andere lokale activiteiten. De molen schittert binnen de Gemeente Drimmelen, net als onze Mayse Wiek te koop bij de Gall & Gall.
Mayse Wiek!

In 2024 werd Albert Heijn Made shirt sponsor van de Wielerclub (WTC Made), waar Twan trots deel van uitmaakt.
Nieuw pakkie!
